fb

Inklúziós Index

› Inklúziós Index
› Szakmai szolgáltatásaink
› Projektjeink

Mi az Inklúziós Index?

Az Inklúziós Index egy iskolafejlesztési módszer, amit egy pedagógusokból, szülőkből, iskolaszéki tagokból, kutatókból és fogyatékos emberek érdekvédelmi szervezeteinek képviselőiből álló csoport dolgozott ki az 1990-es évek végén, Angliában. Az első változata 2000-ben jelent meg, majd a gyakorlati alkalmazás során felmerülő tapasztalatok figyelembe vételével 2002-ben, és 2011-ben átdolgozták. Jelenleg mind a 2002-es, mind a 2011-es változat ingyenesen elérhető magyar nyelven:

2002-es Inklúziós index      2011-es Inklúziós Index

 

 

 

 

Az Index egy rugalmasan használható keretrendszert ad ahhoz, hogy az iskola felülvizsgálja saját működését és kijelölje intézményre szabott fejlesztési céljait.

Az Inklúziós Indexet – rugalmasságának köszönhetően - ma már Kanadától Európán át Ázsiáig, a Közel-Keletig és Ausztráliáig széles körben alkalmazzák.

 

 

Mire jó az Inklúziós Index?

Ma Magyarországon számos iskolafejlesztési módszer létezik, azonban az Indexnek van néhány olyan sajátossága, ami minden más módszertől megkülönbözteti:

 

Kiknek javasoljuk az Inklúziós Indexet?

Az Inklúziós Index nagy segítséget jelenthet minden olyan intézmény számára, amely:

 

Szeretne többet tudni róla vagy kipróbálni az Inklúziós Indexet?

Ha alapítványunk tevékenysége felkeltette az érdeklődését, és úgy érzi, szeretne többet megtudni az Inklúziós Indexről vagy úgy gondolja, hogy az Önök iskolájában érdemes bevezetni az Indexet, vegye fel velünk a kapcsolatot!


KAPCSOLAT

Telefon: +36 (1) 786-9783
E-mail:
Cím: 1072 Budapest Dob utca 52. III. 1.

1%